هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته ۳ تخته سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل گردشگران عزیز تور کیش که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش هتلی 2 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 6345 متر مربع بنا گردیده است. این هتل 2 ستاره نوساز و در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد. هتل ونوس کیش تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. هتل ونوس کیش به دلیل نزدیکی به بازار توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل ونوس کیش :

هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته ، چهار تخته و سوئیت های یک خوابه می باشد. همه ی اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، مبلمان و .... می باشند. در رستوران هتل ونوس کیش غذاهای متنوع برای گردشگران تور کیش طبخ می شود.

دیگر امکانات و خدمات هتل ونوس کیش :

خشکشویی ، کافی شاپ ، اتاق بیلیارد ، مینی بار ، صندوق امانات و ...

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. هتل ققنوس کیش برای گردشگران تور کیش که دنبال اقامتی با قیمت مناسبی هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش :

هتل ققنوس کیش دارای اتاق های چهار و پنج تخته می باشد. هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا قرار دارد و همچنین دسترسی به بازارهای کیش و اسکله تفریحی کیش برای گردشگران تور کیش که در این هتل اقامت دارند آسان خواهد بود.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: